niedziela, 21 maja 2017

Koszula z falbankami :)

Hej! Przedstawiam Wam dzisiaj kolejny mój look. :) Tym razem założyłam cudowną, różową koszulę z falbankami. W tym sezonie baaardzo modne są takie koszule i jak dla mnie jest to strzał w dziesiątkę! Do niej założyłam białe spodnie z wysokim stanem i moje ukochane buty Pumy. Co sądzicie o takiej stylizacji? :)

Podobne spodnie znajdziecie TUTAJ

Fot. Karolina Chudyba 
inst: @karolinachudyba

Shirt - SHEIN
Trousers - Bershka
Sneakers - PUMA
Watch - Daniel Wellington
Backpack - Zaful

13 komentarzy:

  1. O kurczę świetna koszula. Falbanki są świetne !

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna koszula. Możesz mi powiedzieć, jaka to szminka? Od kilku miesięcy szukam takiego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna koszula, obecnie czekam na identyczną :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszula! Cała stylizacja bardzo ładna 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjecia i piekna stylizacja!
    http://pluukasiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna koszula :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super look :)
    https://bijoch.blogspot.com/2017/05/rose-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna ta koszula ! :) I super kolor na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spojrzałam na zdjecia i bardzo szybko stwierdziłam ze uwielbiam Twoj styl. Jestes taka sliczna chudzinka ze świetnym stylem! A koszula i buty marzenie normalnie 💖 Buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń